24 marec 2012

Without facebook account for at least 14 days...

Pozdravljeni!

Namesto, da bi sončno sobotno popoldne preživela zunaj in se ukvarjala s kakšnim športom ali se enostavno družila z mojimi prijatelji, ga preživljam pred računalnikom. In ne, žal se mi ni uspelo udeležiti vseslovenske čistilne akcije, enostavno sem jo prespala, zato pa obljubljam, da bom v sicer ne ravno javno dobro danes pospravila svojo sobo. Pospravila bom posteljo, posesala in pomila tla, pospravila delovno mizo in zložila oblačila v omaro, nato pa se bom mogoče še učila. Ne glede na to, da je sobota, ki je poznana po večernih izhodih, odličnih ,,party-jih'', preobilici popite pijače, ki vsebuje alkohol..., bom danes zvečer ostala doma. Je že res, da tudi moje zdravje v tem trenutku ni ravno tisto ,,ta pravo'', ampak niti ne čutim potrebe, da bi odšla ven, pa tudi volje nimam. Raje bom večer preživela v družbi dobrega filma in kozarcu raztopljenega vitamina C.

Čemu takšen naslov objave?

Ste se morda vprašali, čemu takšen naslov, čeprav ste za objavo izvedeli iz mojega facebook računa? Že dlje časa sem imela v mislih manjši predah iz socialnega omrežja facebook, vendar se nikoli nisem počutila dovolj močne, da bi to tudi dejansko storila. Čeprav nočeš in se trdno prepričuješ, da se to ne more zgoditi, se je - tako kot so alkoholiki odvisni od alkohola, čokoholiki od čokolade, sem sama postala odvisna od facebooka, kar pa si je težko priznati. Sploh si ne predstavljam dneva, da ne bi vsaj desetkrat prebrala vseh novic, izvedela za vsa nova razmerja in prijateljstva, si ogledala fotografij, ki so jih naložili moji ,,prijatelji''. Ne, ne predstavljam si več življenja brez vpliva internetne skupnosti, zato samo sebe postavljam na preizkušnjo. Za vsaj 14 dni si bom deaktivirala uporabniški račun. Kdor pa vseeno ne želi izgubiti internetnih stikov z mano, bo imel možnost prebirati moj blog, na katerem se trenutno tudi nahaja. Dnevno bom objavljala, kako poteka moje odvajanje od facebooka, seveda pa ne bom pozabila tudi na vse, ki z veseljem prebirajo mojo zgodbico Metulji, čebele in ostale žuželke, zato jo bom še naprej pridno dopolnjevala in iskala vedno nove in nove zaplete in s tem povezane razplete. Morda se bom razpisala tudi o čem drugem, vendar pustimo domišljiji in ustvarjalnosti prosto pot. 
Vsem, ki boste v času moje odsotnosti praznovali rojstni dan, se močno opravičujem za moje neizrečene želje, vendar vedite, da vam želim vse dobro vedno, ne samo na vaš rojstni dan. Na nekakšno preizkušnjo pa postavljam tudi moje prijatelje, tiste, ki naj bi bili res srčni. Sama sem zelo slaba v datumih, brez pomoči mojega BlackBerry-ja bi najbrž pozabila še na svoj rojstni dan. V naslednjih štirinajstih dneh bom svoj sedemnajsti jubilej praznovala tudi sama in resnično me zanima, kdo se bo spomnil name. Še bolj zanimivo je dejstvo, da bom na dan obletnice v Franciji, tako da mi bodo le redki lahko voščili v živo. 

Torej, jutri zjutraj bom svoj facebook račun za nekaj časa umaknila izpred oči javnosti, zelo pa bom vesela, če boste še dalje prebirali moj blog. Vesela bom tudi vsake pohvale in graje, nasveta, kako vse skupaj narediti še boljše. Mnenja lahko pustite v komentarjih pod katerokoli objavo, če pa bi se želeli pogovoriti z mano na bolj oseben način, pa lahko moj kontakt najdete v zavihku ,,Kdo sem in zakaj sem?''.

Lepo se imejte in veliko se smejte! 
TINA

1 komentar:

Valentina pravi ...

Ooh, zdej pa ne boš mogla počekirat, če so kakšne suplence. :P