14 marec 2012

Pretkani načrt

16. Metulji, čebele in ostale žuželke


Luka: (prestrašeno, sprva zadržano, gleda skozi okno) ,,Ko je bil Ožbej v Londonu, mi je poslal e-mail, v katerem je pisal o tebi. Nekako je izvedel, da si sošolka mojega brata in želel je, da mu dam tvojo telefonsko številko, ker si ti njegovo izbrisala. Dejal sem mu, da naj ne sili vate, saj bi ga vendar že poklicala, če bi želela imeti kaj z njim. Ker je še kar silil vame in ker je moj najboljši prijatelj, sem mu jo po kopici pregovarjanj dal. A dejanje sem kaj kmalu obžaloval, saj sprva nisem vedel, da sta z bratom končno prestopila mejo prijateljstva in sta v razmerju. Takoj, ko mi je Albin sporočil veselo novico, sem Ožbeju poslal sporočilo, naj te pusti pri miru, saj imaš vendar fanta. Odpisal mi je, da te bo poiskal, ko pride domov in da bo odločitev prepustil tebi. Češ, da če se boš odzvala n a njegovo vabilo, boš njegova, če ne pa boš od tvojega skrivnostnega ljubimca...''
Jaz: (osuplo zrem v Luko, sedim na postelji, presenečeno) ,,Čakaj, vedel je, da imam fanta in še vedno je hotel, da sem njegova?''
Luka: (sede na posteljo zraven mene) ,,No, ni bilo čisto tako. Čeprav mu nisem hotel izdati imena tvojega fanta, je vedel, da mora to biti Albin. Za drugega se jaz tako ne bi povlekel in se ne bi preveč obremenjeval s tem, da mu bosta zlomila srce.''
Jaz: (se vstanem, nesem kozarec na mizo, se obrnem in pogledam proti vratom, saj se mi je zdelo, da nekdo prihaja) ,,In zakaj me je še vedno hotel? Saj je imel tvojega brata vendar rad, ali ne?''
Luka: (šepeta) ,,Albin in Ožbej sta pred več kot dvema letoma zabredla v velik spor. Nekaj glede preprodajanja drog, s katerim se je ukvarjal Ožbej. Neki prijateljici je prodal pokvarjeno robo. Že tako je bila predozirana, neki ,,šut'' pa jo je skoraj popeljal v propad. Albin mu je zagrozil, da če ne bo takoj prenehal s prodajo na črnem trgu, bo zanj povedal policiji, ki ga bo za kar nekaj časa pospravila na hladno. Ožbej pa mu je dejal, da če samo črhne besedico, mu bo vzel nekaj, kar mu pomeni največ. Tebe.''
Jaz: (presenečeno vzkliknem) ,,Že pred dvema letoma je vedel za mene? Mislila sem, dva sva se takrat v Zvezdi srečala prvič!''
Luka: ,,Še zdaleč ne. Ožbej te je zasledoval že dolgo. Opazil je, da rada zahajaš v Zvezdo, zato je lastnika poprosil, če bi lahko delal, ko boš prišla. No, natanko je vedel, kdaj boš prišla, saj bojda zahajaš vedno ob istem času.''
Jaz: ,,Ja, pred vsakim sobotnim treningom...''
Luka: ,,Tudi da gre v London, je vedel že poprej. S tem svojim nenavadnim in hitrim odhodom te je želel nekako prikleniti nase in upal je, da ga ravno zaradi tega ne boš pozabila. Ko se je vrnil domov, sva se srečala na pivu. Prosil sem ga, da naj že enkrat pozabi na incident z mojim bratom in naj vaju pusti pri miru. Zatrdil je, da je tako ali tako že pozabil nate, saj je v Londonu spoznal ljubezen svojega življenja. Albinu pa naj bi tudi že vse odpustil, saj je minilo že zares veliko časa...''
Jaz: ,,Vendar nekako ni bilo tako. Kam pa je odšel sedaj?''
Luka: ,,Niti sanja se mi ne. Že neštetokrat sem ga poklical, vendar se ni javil, tudi na sporočila ne odpisuje. Če te kontaktira, mu prosim ne odpisuj in ne oglašaj se na njegove klice. Ne vem niti, če si varna doma, zato, ali bi želela nekaj časa preživeti pri nas?''
Jaz: ,,Obljubim, da ne bom. Hvala za ponudbo, a o tem se moram najprej pogovoriti s Svetlano. Sama sem seveda za, da se umaknem iz stanovanja, saj ve kje živim in še večino časa sem sama, vendar je Svetlana moja skrbnica in mora vedeti, kje in s kom sem.''
Luka: ,,Se ne bi sedaj počasi vrnila v dnevno sobo? Vsi so najbrž že v dvomih, kod se obirava in kaj počenjava tako dolgo.''
Jaz: ,,Seveda! Samo v kopalnico še skočim.''



TINA

Ni komentarjev: