28 marec 2012

Days 2, 3 and 4

Še kar vztrajam brez facebook-a. Priznam, da je občasno malo težko, vendar je še vedno lažje, kot sem sprva mislila, da bo. Res je, da nimam pojma, kaj se dogaja v socialnem življenju mojih prijateljev oz. bolje rečeno ,,prijateljev'', vendar me to nekako niti ne zanima. Vem, kako se imajo moji najbližji in oni vedo, kako se imam jaz, kar je najpomembnejše.

Zbolela sem. Tokrat čisto zares. Čeprav sem že 14 dni vedela, da moje zdravje ni stabilno, sem vseeno šla dalje s svojim življenjem in se nisem želela ustaviti. Tokrat pa me je potolklo do konca. Danes sem bila pri zdravnici, ki moje simptome pripisuje virozi. Nekaj menda razsaja okoli, vendar ni kuga. Spirati si morem sinuse, piti veliko čaja in počivati. Še dvakrat moram iti na inhalacijo v Zdravstveni dom, pa bom kot nova (vsaj tako mi je zatrdila). Res se ne počutim dobro, umiram v bolečinah, ki so napadle prav vsako kost mojega telesa. Spet mi je pričelo zmanjkovati glasu, kar me straši najbolj izmed vsega, saj preveč rada govorim. Glava, ki me kljub uporabi protibolečinskih tablet boli že tri dni v eno, upa, da se bodo moje misli kaj kmalu zbistrile in se bom lahko vrnila v svoje življenje. Čeprav ima to ostajanje doma svoj čar, se hočem čim prej vrniti. Kot kaže, bom doma ostala do konca tedna, v nedeljo pa se odpravljam v Francijo. Upam, da bom zdrava.


Med tem, ko se dolgočasim in manj dolgočasim doma, me zabava nov spot Katy Perry. Videospot sicer ne seže do gležnja prejšnjemu, ampak je vseeno dober za krajšanje časa. Predvsem pa mi je všeč pesem in besedilo, ki bi ga morda lahko povezala tudi s svojim življenjem.

TINA

Ni komentarjev: