16 september 2012

Rada bi, da še nekdo misli name, da mu prva sem misel, ko vstane

Slovenska popevka 2012. V Operi. Res mi je bila všeč. Akustično TOP. Tudi večina pesmi je bila TOP. Ob večini sem se počutila zaljubljeno. In vesela sem, da je nisem gledala, ampak le poslušala po radiu na poti iz Ljubljane. Čisto za res dobiš drugačno predstavo o pesmih, če ne gledaš, kako je nekdo oblečen in namazan. Štejejo le glasbene prvine. Kakor naj bi tudi bilo. In vsem nergačem, ki sicer nimajo niti najmanjše glasbene izobrazbe, priporočam, da si naslednje glasbene prireditve ne ogledajo, ampak jo poslušajo.

V živo z orkestrom. Kaj si še lahko želiš lepšega? Že nekaj časa govorim, da bi bilo potrebno tudi Evrovizijo spraviti v to stanje - orkester + solist(i) in ne matirca + solist(i). Mogoče mi je tudi zaradi tega Slovenska popevka bolj pri srcu. Pa čeprav sem jo nekaj let izpuščala. Pa mi je sedaj žal, ker sem zgrešila ogromno dobrih komadov in perspektivnih glasov. Sem se pa zato sedaj odločila, da jo bom spremljala redno. Če bo po sreči, morda celo v živo.

Voditeljski dvojec. Okej, priznam, skupaj mi nista ravno pri srcu, posebej še manj. Ne sodite me, vsakdo ima svoj okus. Ampak kdo za vraga se je spomnil tega branja besedil pesmi pred samo pesmijo? Kdor koli  že, popraviti se preteklosti ne da, v prihodnje pa ne delajte tega. Toliko različnih stvari bi se dalo narediti, pa so ubrali najslabšo pot. Mi je bilo pa všeč, da niso morili s politiko in so nam dovolili odsanjati v svoj skrivnostni svet glasbe in lepih besedil.

In moji najljubši?

Zaradi besedila. Tako preprostega, a tako zgovornega hkrati. 

katarina Mala. Lepo besedilo, čudovit glasek. Preprosto drugačna. 

Omar Naber. Od nekdaj sem občudovala njegov glas, zdi pa se mi, da je tudi glasovno zelo napredoval. Pohvalno. 

Matevž Šalehar Hamo.  In vse zime, vse mi mine, ker vem da prihajaš. In vse rime, vse mi mine, ker vem, da prihajaš. Zato. 

Zelo pa nama je bil z bratom všeč glas Rudija Bučarja. Sicer me je bolj prepričal z lansko pesmijo, ampak tudi letošnja ni bila tako napačna. Ampak vseeno povezava od lanskega zmagovalnega komada. 


In mislim, da imam malo več pravice soditi glasbo kot dosti včeraj najbolj glasnih. Za seboj imam 10 let glasbene šole in čeprav nisem ne vem kako dobra glasbenica, imam vseeno nekaj glasbeno-teoretičnega znanja, ki je lahko včasih odločujoče. 

Mi je bila pa zelo všeč tudi zmagovalna pesem po izboru ljudstva, po melodiji, ni pa mi bilo všeč, da je bil omenjen Bog. Ker vemo, kako je trenutno s tem v Sloveniji. Vsaj tisti, ki spremljamo politiko. Ko pa sedaj gledam nastop, ki deluje tako pristno, sem vesela, da ste ju izbrali. 

TINA

Ni komentarjev: