09 september 2012

Čisto pravi konec

Nedeljski večer. Eden izmed mnogih, a hkrati poseben. Prva nedelja po dolgem času, da si pripravljam torbo. Zvezek za fiziko, zvezek za slovenščino, učbenik za francoščino... Še dobro, da mi urnik že visi na steni, drugače bi že zdavnaj pozabila, kaj vse potrebujem jutri.
Da, poletni počitniški čas je odšel. V ponedeljek smo vnovič sedli v šolske klopi, željni novih znanj. Eh, koga hecam, ni res. Bili smo le željni počitka, svoje postelje in komaj smo čakali, da dobimo urnike in odhitimo domov, naravnost v posteljo. Čeprav ima prvi teden šole sloves najlažjega v šolskem letu, ko se samo pogovarjaš in med seboj zaupaš svoje počitniške pripetljaje, se sama ne strinjam. Zame je najtežji. Ker se morem znova navaditi na obraze, ki mi niso povšeči in jih ne maram. Poleti se družim le s tistimi, ki jim res zaupam in me nikoli ne razočarajo, a jeseni se zgodba spremeni. Je pa lepo videti tiste prijatelje, s katerimi si se med počitnicami zgrešil na kakšnih dogodkih.

In če si bo večina mladostnikov zapomnila počitnice bo norih feštah, jutranjih glavobolih, preveliki popiti količini alkohola, si jih jaz ne bom.

Moje poletje:

Začelo se je s Šrotom. Nadaljevalo s finalom X FACTOR-ja, ki smo ga spremljali na Bazenu. Potem sem začela delati v Termoelektrarni Brestanica. Pometanje velikih hal in skeniranje. V tem času sem pripravila tudi svoj prvi projekt v okviru DSP-ja - Teen Pool Splash. ŠVIC. Finale evropskega prvenstva v košarki U20. Ljubljana. Odgovor na mojo prošnjo in novica, da bom od septembra dalje kolumnistka za Publiko. Olimpijske igre. Triumfator. Švica s Klaro. Sprejem srebrnega Kozmusa. Prvi prispevek za Triumfator.si. Novinarska konferenca z Barbaro Špiler. Spoznavna kava z urednico in mojo novo šefico, Sabino. Izlet Piran-Izola-Koper. Koncert In&Out. Predrag stand up. Zabava presenečenja za brata in ugotovitev, da ima res super punco. Novo mesto. Celje. Stari je nor. Zlom stopalne kosti. Bergle. Dež.

Jutri grem v šolo. In danes, danes se zame uradno zaključujejo počitnice. V tem tednu me čaka prvo ocenjevanje. In jutri se prvič v šolo podajam brez bergel. Noga še vedno boli. Preveč boli. Ampak pravijo, da je vredno potrpeti. In jaz BOM.


TINA

Ni komentarjev: