02 maj 2012

Things I do love

Sovice

V modi muha enodnevnica, v mojem srcu že od malega. So živali, ki združujejo človeški strah in veselje, saj na eni strani oznanjajo smrt, na drugi pa poroko. So mogočne, veličastne in hkrati svobodne, vse imajo v svojih rokah. Kot majhen deklič sem se jih na smrt bala, v njih pa sem se zaljubila z dobrimi desetimi leti, ko sem brala in kasneje gledala zgodbo o čarovniku Harry-ju Potter-ju. V meni se je rodila velika želja, da bi imela tudi sama sovo, a je počasi začela bledeti, vendar ni nikoli popolnoma izbrisala in še vedno tli nekje v meni. Ker pravijo, da ne smeš nikoli dejati nikoli in ker rada presenečam, ne bom rekla, da ne bom nekega dne lastnica čisto prave sove.
Poleg čarovniškega življenja pa so sove letos svojo vlogo dobile tudi v modni industriji. Vse te ogrlice, majčke, ure, torbe z motivi ljubkih sovic najdeš prav na vsakem koraku. In če priznam, sem vanje zaljubljena. Tudi sama imam dve ogrlici, ki ju krasita sovi, v kratkoročnem načrtu sta gotovo majica ali pulover ter slika za na steno, v dolgoročnem načrtu pa majhen tattoo na zapestju. Ker mi motiv sove osebno res nekaj pomeni in ker si že od kar vem za umetnost tattooviranja želim drobcen okrasek na svojem telesu. Čeprav se mami preveč ne strinja z mojo odločitvijo, sem trdno odločena, da se podam v studijo po čisto svoj tattoo, če ne prej, ko dopolnim 18 let. 

Moji lepotički. 

Češka

Ljubezen do Češke, ki je sicer še nisem obiskala, je prišla skupaj z ljubeznijo do češkega jezika. Vsi se čudijo moji želji o tekočem govorjenju češčine, saj po številu govorcev in svetovni razširjenosti sodi na dno, sama pa še vedno vztrajam, da bom nekega dne govorila češko. Jezik me v veliko pogledih spominja na slovenščino, ki jo preprosto obožujem. V Sloveniji učenje češčine ni mogoče drugje kot na Filozofski fakulteti, tako da se je bom učila sama, če pa slišite za kakšen tečaj, me obvestite. :) Upam, da se bom letos ali najkasneje drugo leto odpravila tudi v prestolnico Češke, v Prago. 
Ko sva se s sošolko med neko uro matematike pogovarjali, katere države bi radi obiskali, se je čudila moji želji po potovanju na vzhod in sever Evrope. Najprej se mi je čudila, saj je danes velika želja večine mladih potovanje na zahod in na jug Evrope ter seveda tudi na druge celine. Nato mi je dejala, da je v meni res nekaj posebnega, kar me dela drugačno. In da naj takšna ostanem. :)

Zakaj Češka?

No, odgovora na to vprašanje še sama ne vem. Na nekatere stvari ne veš odgovora, še vprašanja pogosto ne, ampak te delajo srečno in to je vse kar je važno. Čehi oz. Bohemi slovijo kot veliki sanjači in mislim, da sem s to kulturo ravno tu našla skupno točko. 

Praga
vir fotografije: http://f-e-s-t.blogspot.com

TINA

2 komentarja:

Kaja Zalokar pravi ...

Praga je kul. Sem bila lani. Zanimivo jo imam v lepem spominu, čeprav nekako nisem skakala od navdušenja, ko sem bila tam.
Sem pa dalj časa imela željo, da bi jo obiskala. Brez tehtnega razloga, samo enkrat sem se odločila, da bi šla v Prago in da me vleče tja.
Sicer, če ti malo počasneje govorijo češko še kaj zastopiš. Upam, da ti uspe najti kakšen tečaj.

Sicer pa nekako razumem to željo - jaz sanjam o Švedski:)

Maja pravi ...

O, tavelka je zihr iz Pull&Bear? :D Mam cist enako. (: