14 maj 2012

Let's ruin our biorhythm!

Najprej prespim celo popoldne, nato pa sredi noči sediš na kuhinjskem pultu, grizljaš piškotke in piješ mleko, v glavi pa dogodke in misli uvrščaš na pravo mesto. Po domače povedano, ob dveh zjutraj ti gredo po glavi bedarije. In niti pomisliš ne, da bi se odpravil na počitek, čeprav zjutraj pišeš celoletno šolsko nalogo.

BITI PINGVIN

Tisoč misli vsak dan.
In tisoč misli vsako noč.
Nešteto vprašanj.
Nič odgovorov.

Kaj delam?
Zakaj?
Zapletam stvari.

Muha ni slon.
Slon je muha?
Ne.
Zakaj torej?

vir fotografije: http://blog.networkintellect.com
PIŠKOT

Rjav in bel. Belo-rjav.
Na polici sedi in se mi smeji,
o svojem dnevu mi govori.

Nikjer ni ljudi,
kar me veseli.
Ker če ni ljudi,
potem ni laži.
In če ni laži,
potem ne boli,
le včasih skeli.
Ker ni ljudi.

Zunaj zagrmi,
strah mi preleti kosti.
On se mi veselo nasmeji
in me v posteljo napodi.

vir fotografije: http://www.twelve22.org
TINA

2 komentarja:

Lovro pravi ...

z bioritmom mam podobne težave...
in s šolskimi naslednji dan...

Valentina pravi ...

So do I.