09 oktober 2012

Lepo se je vrniti

Nekoč je nekdo dejal, da volk menja dlako, narave nikoli. Ovržem njegovo trditev. Seveda se ne moremo spremeniti za 180°, ampak lahko močno spremenimo svoje mišljenje. Pa ne zaradi tega, da bi bili kul, ampak ker nas življenje izuči. Lekcije so potrebne, tudi izkušnje. A še vseeno je potreben svež vetrič. Skupek vsega pa daje popolnost. Ali vsaj približek popolnosti.

Čas gre dalje. Vsak greva svojo pot. Začela sva jo skupaj, jaz sem se učila iz mojih napak, ki si jih počel zame. Posnemala se te, večkrat neuspešno, večkrat obžalujoče. Bil si moj velik vzornik. Nisi več. Tudi sama počnem napake. Iz katerih se ne uči nihče. Ki jih niti nikomur ne zaupam. Ker preveč težim k perfekcionizmu, da bi jih. Še vedno in vedno boš. Ne prijatelj in modrec, ki me bo poučil o mojih življenjskih zmotah, ampak le še del mojega življenja. Lep del. Če se las razcepi, ga odrežem. Ko se poti dveh prijateljev razcepita, tega ne moreš storiti. Le mirno hodiš dalje. Vsak dan z novimi prijateljstvi in starimi spomini, ki ti ne glede na vse, narišejo nasmeh na obraz.

In ,,musklfibr'' še nikoli ni bil tako prijeten... Lepo je biti nazaj. Še lepše pa je imeti možgane na svojem mestu in razmišljati z njimi. Imeti svoje mnenje, to je v današnji hlapčevski družbi uspeh.

Rada imam življenje takšno kot je. Čeprav se nerada predajam usodi in jo največkrat primem v svoje roke, je vseeno lepo kakšno stvar kdaj narediti spontano - le zato, ker tako mora biti.


TINA

3 komentarji:

Valentina pravi ...

ko spreminjaš mnenje, menjaš naravo, ne dlake?

Unknown pravi ...

Da lahko spremeniš mnenje, se more zgoditi res nekaj gromozanskega, da te v svojem bistvu spremeni. Ampak to je mišljeno mnenje oz. mišljenje, ki se izraža v tvojih dejanjih, ne da je npr. danes super pevka Nina Pušlar, ki je čez pol leta ne boš prenesla niti glasovno niti po videzu... :)

Valentina pravi ...

Sprašujem, če sprememba mišljenja vpliva na tvoje bistvo (ali je mišljenje odraz bistva). Mislim, da mišljenje, stališča spreminjamo vsakodnevno, ampak naša narava ostaja ista (kot bi bilo drevo ves čas isto, čeprav bi poganjalo nove veje in bi se z letnimi časi menjalo listje).
Če bi se tako korenito spreminjali vsak dan, bi sploh lahko imeli dlje časa iste ljudi okrog sebe? Najbrž ne.