30 januar 2010

Problem današnje populacije

Danes se je pravilno izražanje že prava umetnost, če pa čas zavrtimo nekaj sto let nazaj, so vsi modreci , učenjaki ter tudi navadni podložniki in kmetje, ki so sploh znali govoriti ''pravilen jezik'', govorili čist in neomadežovan jezik, pa čeprav so bili to samo navadni pogovori o violici ali vrtnici. Znali so se pravilno izražati, v določenem trenutku uporabiti točno potrebno besedo, preprosto obvladali so slovnico, pa čeprav mnogi izmed njih sploh niso vedeli kaj je to. Problem današnje populacije je prevsem sleng s tujkami in tako otroci in mladostniki v šoli sploh ne znajo uporabiti naprimer pravilne slovenske besede za ponaredek ali ponavljanje za nekom, ampak namesto tega rečejo: ,, Fejka me!'' ali ,,Tvoja Puma trenirka je fejk!''. Sicer se tudi sama izražam slengovsko, ampak se trudim vsaj pisati pravilno slovensko, saj vem, da mi bo to v nadalnjem življenju koristilo. Menim da bi bilo prav, da se vsaj pri pouku slovenskega jezika pogovarjamo književno slovensko.

Opravičujem se, ker moje objave niso tako zanimivi kot tisti:,, Fčeri smo bli pr mojem fuuuuul dobrem frendu, pa smo ga žrl ful, pol smo šli  vn u avto, da sta se notr un pa una pofukala, pol ko sta končala smo šli nazaj not pa smo požrl tri litre borvničk pa še pet hajnikenov pol sm pa prespau pr tem frendu pa sma se zmudla vjutro ob osmih pa sm šou na vlak pa pršu domov pa je bla tam matka, k je zvedla ki sm biu pa ka sm delu pa je bla pol ful jezna namene! Adj se vidmo ko se ga skup nažremu, k to je men smisu lajfa!''. Sama sicer menim, da taka objava ni zanimiva, ker je žalosno že to, da oseba, ki se sicer izraža slengovsko, kar me ne moti, ne zna tvoriti normalnega stavka. Rajši preberem post, ki je napisan v vsaj približno pravilni slovenščini in govori o neki večji stvari, kot o neki standardni zabavi. In všeč so mi ljudje, ki pišejo in tvorijo verige spletnike, objavljajo svoje fotografije. In ja, opravičujem se tudi, ker ne pišem o zanimivih temah, ampak o svojih razmišljanjih, problemih, ki težijo naš svet in podobnem. Če ti kaj ni všeč, lahko zlahka zaputiš moj spletnik in se najn ne vrneš nikoli več. To je tvoj problem, ne moj. Se sploh zavedate, da lahko zaradi slenga naš jezik popolnoma izumre ter postane mrtev jezik, podobno kot latinščina? Mislim da ne, ampak pametno bi bilo, da premislite o tem, saj ste tudi vi Slovenci! Razmislite o tem!

Tina

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

violica = vijolica;
naprimer = na primer;
drugače pa skoraj preresno za tvoja leta..... Sicer pa me veseli, da znate mladi tudi zelo resno razmišljat!
Punca s tebe pa še bo "neki"!

Unknown pravi ...

Hvala!

Anonimni pravi ...

haha, priceless! :)

Anonimni pravi ...

Dobra objava, hvala

Anonimni pravi ...

Se vec takih objav, prosim!

Anonimni pravi ...

Se vec takih objav, prosim!