10 maj 2009

Rojstni dan

Moj blog (Tinine misli) praznuje svoj 1. rojstni dan. Natanko 10. maja 2008 je na tem spletniku nastala 1. objava. Starih objav raje ne berem več, ker me je sram mojega slengovskega pisanja, slik, ki sem jih objavljala. Ampak je sedaj vse drugače, trudim se pisati pravilno slovensko, ker mi to pride zelo prav pri slovenskem jeziku v šoli, sploh pri šolskih nalogah. Ni kaj. :D

Blog, Želim ti vse najboljše in najlepše, da bi čim večkrat tvoja lastnica kaj napisala nate ter da bi postal zelo obiskan blog. :D

Z rojstnim dnem bloga njegova lastnica uvaja novo redno rubriko, ki se bo imenovala Nasvet dneva. Včasih bo spremenila ime in bo postala Izjava dneva/tedna/meseca/leta. Pojavljala se bo na koncu vsakega ''posta''. Upava, da vam bo všeč (blog in lastnica).

Nasvet dneva: Ne hodite v allstarkah, če nimate obutih nogavic. :D

Lp,
Tina.

1 komentar:

мαяυšα pravi ...

Happy b-day to you,
happy b-day to you,
happy b-day Tinin blogec
happy b-day to you.. !

heh =) <3