25 februar 2010

Živjo.

Moje ime je Tina in:
- moje drugo ime je Timon,
- sem lena,
- hodim v šolo,
- imam sošolko Nino, ki o meni meni, da sem: ,, Lepa, suha, pametna, odličnjakinja, zabavna, edinstvena, perfektna za zajebancije x)''
- menim, da ni nič na svetu popolno,
- imam rada smučarske skoke, smučanje in zimske športe na sploh,
- menim, da mraz zbližuje,
- imam rada zimo,
- preveč zanemarjam stvari v katerih bi bila lahko dobra (oz. sem že),
- rada pišem,
- obožujem 3 božje osebe: OČETA (Nina Furlan), SINA (Klara Moškon) in SVETEGA DUHA (Tina Šribar),
- imam rada PATRICIJO JANKOVIČ,
- menim, da je narava največji božji čudež,
- NISEM klerikalno usmerjena
- sovražim podlogo mojega bloga, ker enostavno briše presledek/presledke med naslovom in jedrom objave,
- bi ubijala za palačinke s čokolado,
- rada smučam,
- imam kul* sobo,
- obožujem življenje nasploh,
- imam kulsko* življenje,
- rada pojem, ko me ne sliši nihče,
- ne bom nikoli znala latinsko, saj je latinščina mrtev jezik in se mi ne zdi logično, da se ga je potrebno učiti (vem, izbirno je),
- zaradi osx in biologije ne bom postala zdravnica,
- sovražim, ko kdo napiše : ,,bom bil/a ...''
- sovražim ličila,
- na živce mi grejo facebook skupine: ,, Če ta skupina zbere xyzw članov, ...'', ČETUDI sem iz dolgčasa pred nekaj meseci tudi sama ustvarila takšno (in jo kasneje tudi zapustila),
- obožujem stvari v katerih nisem dobra,
- moja največja slovnična napaka je, da pozabljam na vejice,
- hočem postati športna novinarka in komentirati smučarske skoke, ko odrastem,
- smeh je pol zdravja,
- ,,Eno jabolko na dan odpelje zdravnika stran!''. Ali potem tisti, ki imajo iPhone, iPod ali APPLOV računalnik, niso nikoli bolni?,
- vedno bom samo Tina,
- menim, da je Adrijana Lorber zelo kul* (pazi, ona si je zamislila takšne objave, kot je ta) in komaj čakam, da jo spoznam še v živo!



Tina

2 komentarja:

Dora pravi ...

hej
jst mam blog od zdej naprej samo za povabljene in kr sm vidla da ga spremlaš mi prosim tuki napiši svoj mail da te dodam pod bralce.. seveda če hočeš
xoxo

Unknown pravi ...

Seveda želim :)Ker se itak* navdušena nad vsemi, ki ŠE pišejo blog :)
tina.soln@gmail.com